Monday, November 1, 2010

KARAlamalarım...

Bu sefer baya eskiye gittim ve uzun zamandır yapmadığım ama tadı damağımda kalan bir hobimi :) gün yüzüne çıkardım. Merakımın başlangıcı taaa küçüklüğüme(7-8 yaş), komşu kızının (Asiye abla) yaptığı karalamalara hayranlığıma dayanır.  Ayrıca baba tarafım da sever resim yapma işini (kara-kalem, yağlı boya), heralde soya çekim...
Aşağıda sizinle paylaşmak istediğim Lisanstayken yaptığım karalamalarım mevcut, kütüphaneden bulduğum resim kitabındaki resimleri veya karıştırdığım dergilerdeki fotoğrafları çizmeye çalışıyordum...:))-Nacizane-

Bakalım en sondaki arkadaşı  kimler tanıyacak :))  Size ufak bir ipucu  çizmeye çalıştığım fotoğraf yayın dünyasında en fazla bilinen fotoğraf ünvanına sahip.








2 comments:

  1. Yeşil gözlü Afgan kızının kuzeni diyorum ben:)
    ece

    ReplyDelete
  2. Sen ne yetenekliymişsin canimmm :)))

    ReplyDelete