Thursday, November 4, 2010

Mutfak = Eğlence

 Internette dolaşmak, ilginç tasarımlar bulmak ve o tasarımları hedef haline getirip satın almaya çalışmak işte tüm mesele bu :)) Bugün de yine bu mesele üzerine yoğunlaştım :)) size beğendiğim (hepsini hedef  haline getirmedim tabi), mutfakta kullanırken eğleneceğiniz bir kaç tasarımı sunmak istedim...

 

Çoktan Ucundan Isırılmış Kurabiyeler : Bir türlü yaptığınız kurabiyelerden size kalmıyorsa, biraz hileli bir taktikle bu işi çözebilirsiniz. Kim tarafından ısırıldığı bilinmeyen kurabiyelere kimse dokunmaz... (buldumduldum : 30.90TL )


CAKEWICH: Herkes sandwich sever ama pastayı daha çok seveceklerine hiç şüphe yok (buldumduldum: 59.90TL)


                             
              
Kurabiye Damgası:  Hemen her şeyi marketlerden satın alabildiğimiz günümüzde evde kendi kurabiyelerimizi yapmak ayrıcalık olamaya başladı. Siz de herşeyi sürekli hazır almaya alıştıran günümüz hayatına karşı dik duruşunuzu sergileyin... (bundesign: 29.90TL)



Hizmetkar Mutfak Önlüğü:  Bir üniformamız eksikti o da oldu :)  ( buldumduldum: 68.90 TL)


Parmak Sıyıraç:  Eğer sizde özellikle puding'ten sonra tencerenin dibini sıyıranlardansanız parmağınızı yakmadan bu aparatla daha temiz iş çıkarabilirsiniz, eğer onun zevki kendi parmağınızı kullanmakta diyorsanız size kolay gelsin :)) (buldumduldum: 19.90 TL)



COFFEMAZE : Tabağa damlayan kahve ile labirenti tamamlamak eğlenceli olabilir. (Tasarımcı : Erdem Selek : Jiklet)  



Ekmek Paleti : Resim paleti formundaki ekmekler, insanı ekmek yerken bile artistik ve yaratıcı bir uğraşa teşvik ediyor. Parmağınızı ekmeğin delik olan yerine geçiriyor, dilediğiniz renkte ısırmalık alanlar yaratabiliyorsunuz  (Tasarımcı Ryohei Yoshiyuki : Jiklet) (Ekmekleri kızartmadan önce bir parmaklık yer açıp japon tasarımcının ekmeklerinden yiyebiliriz:)) )


Transfer : Mutfakta işimizi kolaylaştırmak için tasarlanan kesme tahtasının içine tabak yerleştirebiliyorsunuz (Tasarımcı Chris & Ruby :Jiklet )



Poşet-Çay Tabutu: Poşet çaylar, kullanıldıktan sonra atılacak uygun bir yer bulunamazsa fazlasıyla sorun haline gelebiliyor. Genelde çayı içtiğimiz fincanın tabağına sıkıştırmaya çalıştığımız kullanılmış poşetler keyfimizi kaçırabiliyor. (Tasarımcı:Jonas Trampedach : Jiklet  )

Biliyorum mutfak dedim ama bunu yayınlamadan geçemeyeceğim, Kızlaaaarrr işimize çok yarayacak çoook :)))  Biliyorum bazılarımıza bir tane yetmeyecek, ama almak için indirim zamanını beklemekte fayda var zira bir askı için pahalı geldi bana. (BunDesign 59.99 TL) 


1 comment:

  1. esmaaa! kurabiyeeee!
    kurabiye damgasına bayıldım, ısırıklı olanlar da güzel. bak yaa gece gece kurabiye krizim tuttu.ders çalışırken kahvenin yanında iyi giderdi. yaptıkların çok güzel görünüyorlar. ben elimi eteğimi iyice çektim bu işlerden:(

    ReplyDelete