Monday, June 17, 2013

Mehmet'in Adgünü :))

Günay ile güneşli bir günde çocuk parkında tanışmamızın üzerinden tam bir yıl geçti. İkimizde çocuklar nefes alsın diye çıkmıştık, oysaki kendimiz içindi o nefes :)  Azeri kızı Günay'ın oğlunun 2. yaş gününü kutladık geçtiğimiz hafta. Onlar Adgünü dediği için başlığı bu şekilde seçtim ;) Beraber pasta yaptık tarifini daha önce verdiğim pastayı Mehmet'in Pepee'ye olan sevgisi süsledi diyebilirim. 
Pepee'nin kolay göründüğüne bakmayın aslında baya oyalayıcı çıktı :))  Şapkasına isim sığmayınca "Memet" olarak kısaltma yaptık. Günay'ın yoğun isteği üzerine yeşilik olsun diye iki yaprak ekledik pastamıza :)))
İyi ki doğdun Mehmet....

6 comments:

  1. canım ESMAM ellerıne saglık.İYİKİ SENI TANIMISIM

    ReplyDelete
  2. Yaa bu pepeyi sen mi yaptın Esma. Ne güzel olmuşNasıl yapıyorsun. Valla bayıldım. Bide yanına köpek yapmışsın

    ReplyDelete
  3. Evet canım ben yaptım :) Karşımıza bir Pepee resmi aldık ve benzetmeye çalıştık :) Köpek en kolay kısmıydı diyebilirim :)

    ReplyDelete
  4. Bida böyle bir şey yaparsan aşamalı olarak fotolarını çekip koymanı rica edebilir miyim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tabi ki :) sen de bilirsin genellikle yaparken ellerimiz bulaşık oluyor çekmeye üşeniyorum :)) sonra da keşke bir fotoğrafını çekseydim diyorum.
      Ama önümüzde doğumgünü çok :) bol fotoğraf olacak :))

      Delete