Thursday, August 9, 2012

Geri geldiiiimmmmmm

Herkese yeniden merhaba :) epey uzun zaman oldu ama artık karar verdim fırsat buldukça paylaşacağım. 
Öncelikle neden yoktum bunca zaman demi onu bir açıklayayım; ilk sebebim doktora idi, ders çalışmalıydım blogla ilgilenince vicdan yaptım ve bloga ' takiii proposalımı verene kadar' diyerek ara verdim.(Not: hala proposal verilmedi) Sonra hayatımı güzelleştiren bir varlık daha katıldı ailemize, nur topu gibi bir oğlum oldu, artık sıfatlarıma "Ömer'in annesi " ni  de ekledim :)). Hamilelik esnasında ve doğumu takip eden bir kaç ay boyunca yazmamamın sebebi de açıkcası blogumun bir anne-bebek bloguna dönmesini istemememdi. Fakat gördüm ki bu kaçınılmaz bir son olacak :))) çünkü hayatımın merkezinde ömercik, nasıl olurda ondan bahsetmem. Bu arada ömerim 9 ayını geride bıraktı ( başladım bile biri beni durdursun :)) ). 
 Benden şimdilik bu kadar ama yakın zamanda döneceğim...

6 comments:

  1. hoş geldin esmacım hep ara ara bakıodum sonra vazgeçmiştim :)
    Biraz önce yeliz burdaydı seni andık ah esma niye gitti die,
    O vicdan olayı da çok kötü ya seni çok iyi anlıyorum,
    neyse cok konuştum öpüyorummm ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. walla ben bile bakmıyordum ara ara saolasın :))
      Gönüller bir olsun tatlım:))

      Delete
  2. Tekrar merhaba esmacigim, doktora ogrencim, hocam ve Ömer'in guzel annesi.... Pide tarifini muhakkak deneyeceğim ve bütün bu tarifleri ve yazıları okurken çok gururlandım;) sevgiler ve yeni tariflerini muhakkak bekliyorum. Bu arada biz yeni tarifler vermek istersek ne yapalım?xox

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederim Özden ablam:), Yeni tarifler süper olur, söyle yapalım sen tarifi yaptığında fotoğrafını ve yazısını bana gönder ben senin adına paylaşayım :) ama Türkiyede bulabileceğimiz malzemelerle olsun veya muadilini yazarsın :)))öpüldün Halası...

      Delete