Thursday, August 9, 2012

Dogum gunu

Esimin dogumgunu icin hazirladigim pasta ilk seker hamuru ve marzipan deneyimim oldu. Epeyde sevdim bu isi ve gittim 2 kilo seker hamuru, kupat ve sekillendiriciler aldim:) simdi onlari kulanabilmek icin firsat kolliyorum. Neyseki bizimkinin ilk disi patladi. Bana da gun dogdu ki dis bugdayi yapiim, pasta yapiim, kurabiye yapiiim sonra sonucu sizlerle paylasayim:)). Bu arada pastanin uzerindeki izmirspor armasi. Eşim koyu taraftari oldugu icin ona boyle bir supriz yapmak istedim. Bu pasta aslinda kardesimin bana hediyesi . Cakekit diye icinde un, krema karisimindan marzipanina seker hamuruna kadar olan bir kit. Geriye pisirmek ve tasarlamak kaliyor ki en zevkli kismi bence. Bu arada ilk kez telefondan yaziyorum bu postu, hatam olduysa kusura bakmayin:)   kalin saglicakla...

No comments:

Post a Comment