Wednesday, October 27, 2010

Tek taş...

Taş dediysem, öyle bildiğiniz kıymetli taş (elmas, pırlanta vb.) değil gümüşten veya altından taşlar :) gerçi kıymetsizde değil  hani. Macha jewelry'nin Rockwell serisi yüzük ve küpelerini çok beğendiğim için sizlerle paylaşmak istedim. Kendi sitelerinde ve etsy de online satış mevcut, ama bana biraz pahalı geldi, belki tanıdığınız takı tasarımcısı varsa biraz ilham vermekten zarar gelmez diye düşünüyorum :)) maksat aile bütçesine katkı olsun...


















2 comments:

  1. Gerçekten çok güzel gözüküyorlar.
    benim pırlantaya olan zaafım var. zaten pırlanta fiyatları çok ucuzladı artık birde kredi kartını sağladığı kolaylıkla güzel bir set aldım şimdi sürekli ödüyorum :) Bunlardan bir koleksiyon yapmak lazım :)))

    Ebru

    ReplyDelete
  2. Merhaba Ebru,
    Benim de elmasa karşı zaafım var :)) Umarım en kısa zamanda ödemelerini bitirip yenilerini alırsın:))

    ReplyDelete