Wednesday, October 20, 2010

El emeği, göz nuru :)

Hong Kong 'lu ablamız Bovey Lee'nin (On yaşından beri çin hat sanatı ile ilgileniyor),  çin pirinç kağıdını oyarak yaptığı çalışmaları çok beğendim, gerçekten emek ve sabır istiyor. Bizim kanaviçeler gibi işlemiş ablamız gerçi bunları yaptıktan sonra  çeyizinize koyarmısınız bilemem ama sergilemek isteyeceğiniz kesin :)) .  

what monarch remembers1...



what monarch remembers2..

Tsunami




Bovey Lee yapar da ben yapmam mı? :)) çin pirinç kağıdım olsa kesin yapardım :)) onun yerine bende etaminini yapmıştım bir aralar. Sevgili Belginimin taa gidip Fransalarda edindiği bir hobi etamin, banada ucundan bulaştırmayı denedi ama bu iki işten başka etaminle işim olmadı :)).  Çok sabır istiyor, ben yaptığım işin hemen bitmesi taraftarıyım bu sebepten bıraktım etamini. Fakat  Belgin bırakmadı ve yaptığı güzellikleri blogunda  ( http://stitcherbelgin.blogcu.com/  ) sergiliyor.  




No comments:

Post a Comment