Monday, March 31, 2014

Peçete Decupaj

Aslında oğlan uyurken bir işe başlayamıyorum ne zaman uyanacağı belli olmaz, işim yarıda kalsın istemiyorum. Bugün gözümü kararttım :) zaten evde boş şişe çok olmazsa atarım dedim. Aslında çok özenli çalışamadım peçete yapıştırmak göründüğü kadar kolay değil özellikle şişe gibi yüzeylere. Dilekcim ilk denememi senin taşlı peçetede yapmıştım itiraf ediyorum :)) ondan birşeye benzemedi zaten :)) Ama olayı çözdüm figürleri küçük tutmak lazım koca peçeteyi olduğu gibi kaplamak çok zor ama parçalara ayırınca daha kolay oluyor. 
Boş cam şişeyi önce üzerindeki yazılar kapansın ve peçete yapıştırınca deseni daha güzel ortaya çıksın diye beyaz enamel boya ile iki kat boyadım. Sonrasında peçetemi (ikeadan almıştım) desen desen kestim kendi kafama göre yeni bir desen oluşturdum. Birer birer decupaj tutkalı ile boyalı yüzeye yapıştırdım. Üzerindeki kelebek canım arkadaşım Belginin hediyesi :) İşte bu kadar :)) Evet bu arada oğlan hala uyuyor :)) 
İşte sonuç : 

No comments:

Post a Comment