Sunday, April 6, 2014

Bir Nişan Hikayesi :))

Evet genç kızlar :) bu yazım sizler için :)) şaka bir yana nişanlanacak arkadaşlar için fikir olur belki yapmak isterseniz diye yazıyorum bu yazıyı.  Canım arkadaşım Ezgiyi nişanladık bu hafta sonu :) Hazırlıklarımız çok daha önce başladı tabi öncelikle nişan denilince ilk akla gelen tepsi ile başlayalım.
Ezginin seçtiği figürü beyaz boyadığım tepsiye yapıştırdım kızın, oğlanın saçlarını ve kızın elbisesindeki kalpleri hamur kabartma yaptım. Çok abartmadan sade güzel bir tepsi oldu bence siz ne dersiniz ?



Olmazsa olmaz kurabiyelerimiz de vardı tabi :)) kurabiyeler de yine tek taş şeklinde idi, üzerindeki etikette de tepsiye işlediğimiz figürleri kullandık. Desenli makasla kestik ve poşetlere zımbaladık. 

Bu aralar çok moda fotoğraf çerçevesi yapmak, biz de geri kalmadık Ezginin seçimi ile günün anlam ve önemini gösteren yüzük çerçeve yaptık. Bunun için öncelikle bir kırtasiyeden maket kartonu satın aldık. Bu kartonu halka şeklinde kesip üzerine gri fon yapıştırdık. Geldik en can alıcı kısmına yüzüğün parlaklığını nasıl vereceğimiz üzerinde epey beyin fırtınası yaptıktan sonra pul da karar kıldık :)) aldığımız kartonun bir yüzü yapışkanlı olduğu için problem olmadı ve taş şeklinde kestiğimiz bu kartona sırayla pulları yapıştırdık, çok güzel bir ışıltı verdi :) en son olarak halka ile taşı yapıştırarak yüzüğümüzü oluşturduk. Halkanın taşı taşıyabilmesi için arkadan iki tane çapraz karton parçası ile destekledik. 



Şimdi de en son ve en tatlı kısım olan PASTAAA :)) Pastanın yapılışı ile ilgili ayrıca bir yazı hazırlayacağım burada sadece snickers kullandım diyeyim siz gerisini tahmin edin :))

Bu arada genç çifte mutluluklar :))




8 comments:

  1. Harika olmuş hepsi Esma. Tebrikler :) Ellerine sağlık

    ReplyDelete
  2. ellerine sağlık hepsi çok güzel olmuş:) pastanın içine snickers koyma fikri süpermiş:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederim :) Yiyenler içinde ne olduğunu anlayamadı, herkes çok beğendi tadi krokanlı gibi oldu tavsiye ederim :))

      Delete
  3. Canımm her şey için çok teşekkürler.. Her şey çok güzeldi, göründüğünden daha güzel hemde.iyi ki varsın EsmaCAN'ım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rica ederim canım zevkle yaptım hep mutlu olun :))

      Delete
  4. Hersey harika görünüyor. Kıskanmadim desem yalan olur:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canım benim sen kıskanma hiç, böyle böyle acemiliğimi atıyorum sana ustalık eserim :)) inşallah

      Delete