Monday, June 23, 2014

Sunum Önerileri - 2


Bugün sizlerle Ramazandan önceki son hafta sonu kahvaltımızı paylaşmak istedim, belki iftariyeliklerinizin sunumlarında kullanırsınız.  Şimdiden herkese sağlıklı , huzurlu ve hayırlı Ramazanlar....

 Cherry veya Şeker domatesleri verevden veya köşegen çizecek şekilde kesiyoruz bir parçasını ters çevirip kürdana diziyoruz böylece kalp şeklinde oluyor :) ben iki ucuna minik küp peynir de koydum. Siz salatalık, zeytin vb şeylerle farklı sunumlar da yapabilirsiniz. Bu arada bir püf noktası domatesler tam yuvarlak olunca güzel olmuyor hafif uzun domatesleri seçin ki kalplerinizin şekli tam olsun. Ve ben yapmadım ama peynirlerinizi de minik kalp şeklinde kurabiye kalıbı ile kesip bir uyum yakalayabilirsiniz. :)) kalpten artan peynirler de omlete :)



Bal veya reçel sunumu için minik kavanozları kullanmayı çok seviyorum, aslında kapağına bir de kareli bir kumaş ile bağlanırsa daha güzel olur.  Bu arada servislerimi English home'dan aldım :) 
Son olarak bu aralar favori cümlem :))  "Sofrayı güzel yapan etrafındakiler.." 
En güzel sofralar sizin olsun ...

2 comments: