Wednesday, June 25, 2014

Balkona Yaz Geldi :)

Bu aralar blogumu hiç ihmal etmiyorum maşallah :))  devamı gelir inşallah :)) Gelelim bugün ki konumuza; yazın balkonda oturup keyif yapmayı çok seviyorum. Bu aralar akşamları sevdiceğimle mum yakıp oturuyoruz. Aslında çok romantik olduğumuzdan değil, bizim balkonun ışığında bir problem var da ondan :))) Ama çok sevdik mum olayını  artık tamir etmeyiz ışığı.  Geçen gün çok sevgili ablam Özden :) bana bir fikir verdi çok hoşuma gitti, cam kavanozun içine biraz deniz kumu üzerine de mum koyuyorsunuz ve iple asıyorsunuz kavanozu balkona. O yapmış çok da güzel olmuş. Benim de aklıma epey yattı. Sonra bugün balkonda atıl duran galvaniz saksılar dikkatimi çekti neden olmasın dedim. Evi azcık kurcukladım neler çıkabilir diye. Ben de az eskir bacı değilimdir, hediye gelen çiçeklerin altındaki taşları yıkayıp saklamışım, bir de eski hasır servislerim vardı ne yapsam diye bekletiyordum. Döktüm hepsini, ortaya bakın nasıl bir şey çıktı :))   


Galvaniz saksılar ikea dan, dekoratif taşları herhangi bir yapı markette veya çiçekçide bulabilirsiniz. Olmadı çakıl bile olur.  Bende ki  taşlar yetersiz olduğu için saksıların dibine poşet koydum, gazete de koyabilirsiniz ama ben ya yanarsa gibi bir düşünceyle poşeti seçtim poşet yanmıyor ya :)) . Poşetin üstüne taşları onunda üstüne mumu yerleştirdim.  Hasır servisi kesip saksıların etrafına iple bağladım. Yapıştırmadım belki sıkılıp farklı bir şey yapabilirim. Akşam olsun da yakayım diye bekliyorum. :))



Mor çiçeklerimle taşlar uyumlu oldu :)


Hızımı alamayıp bu lavantacığı da giydirdim :) 


2 comments:

  1. Çok güzel olmuş Esma. Ne güzel bunlarla uğraşabilcek vaktin var. Keşke benim de olabilse :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederim canım :) walla vaktin çok olduğundan değil aslında böyle şeylerle uğraşmayı sevdiğim için bir şekilde zaman ayırıyorum :)

      Delete