Tuesday, December 21, 2010

Melek...

Beni tanıyanlar bilir melekleri, kelebekleri ne kadar sevdiğimi :).Hazır meleklerden (yılbaşı kurabiyesi kalıbı :)) gidiyoruz, yeni aldığım ve evimde hali hazırda bulunan dekoratif meleklerimi sizinle paylaşmak istedim. Böylece benim gibi melek severlere de adres vermiş olurum diye düşündüm. Bir çok mağaza yılbaşı için melek figürünü işlemiş (her yılbaşı olduğu gibi) ve çeşitli dekoratif eşyalar üretmişler. Özellikle mudo'daki yılbaşı ağaçlarını süsleyen minik bez meleklere bayılıyorum... Her seferinde elime alıp mağazayı dolaştıktan sonra "bunlar kışlık her mevsim kullanamam" diye garip bir düşünceyle yerine bırakıyorum. Ama tepe home'da minik tombul melekleri görünce bunlar yaz kış gider dedim ve hemen aldım :)). Sizce de çok şirin değiller mi ? 






Tepe Home

Mudo

İstanbul'da bir kırtasiye :) 

                                                                            Paşabahçe

No comments:

Post a Comment