Friday, September 13, 2013

Minik kutu...

Beni tanıyanlar bilir, kutu olsun kavanoz olsun bayılırım :)) Doğum günümde aldığım minnoş hediyeyi paylaşmak istedim sizlerle :) ben çok sevdim ihtiyacı olan varsa English Home da bulabilir. Çeşitleri mevcut.


Bir de bu aralar çok beğendiğim iki markadan bahsetmek istiyorum. Birincisi "GreenGate", Tepehome'larda bulabilirsiniz. Diğeri ise ne yazık ki Türkiye de mevcut olmayan bir İngiliz markası  "Cath Kidston". Ama internetten satış mevcut. İnternet sitesine bir girin bakın derim. Olmadı google' a yazın görsellere bir bakın :))

                                                   Minik çiçeklere bayılıyorum bu aralar :)  




                                            Bu da benim minnoşumun hediyesi paha biçilemez :))

1 comment:

  1. Dikiş kutusunu görünce aklıma geçenlerde keşfettiğim çok güzel bir blog geldi. Sana da öneririm. ByAntigone

    ReplyDelete