Tuesday, September 17, 2013

Ev Yapımı Green Gate Kavanoz :)




Bir önceki yazımda  GreenGate markasından ve minik çiçek motiflerini ne kadar beğendiğimden bahsetmiştim. Uzun zamandır boş bekleyen reçel kavanozlarımı uygun desenli peçeteler bulmamla  kaplamam bir oldu :))
Peçeteyi İkeadan aldım (mavi puantiyeli olan çok küçük bir parça daha önce yaptığım bir çalışmadan kalmıştı atölyeden almıştım), kavanozlar beğendik marketinin reçel kavanozları. Kavanozların önce orta kısmını beyaz ile boyadım sadece bu kısma peçetelerin gelmesini istedim ki kavanozun içindekileri rahat görebileyim. Sonra peçeteleri bu boyalı kısma yapıştırdım oldu bittiii :)) Kavanoz kapakları siyah olduğu için onları da boyayıp bir tutam peçete ile kapladım. Ev yapımı Green Gate kavanozlar hazııırrr!!!
Düşünce güzel oldu ama işçiliğim için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Aslında bilerek çok muntazam yapmadım ne de olsa home made değil mi :)) Artık böyle de bir akım var ev yapımı-el yapımı olunca daha bir alalade yapılıyor çok yüksek fiyatlara satılıyor. Pastanelerde bile artık pastane işi değil evyapımı-anne işi daha revaçta :)) Uzun lafın kısası ondan ben alalade yaptım :)))



2 comments: