Monday, March 18, 2013

Atölyeden :))



Aslında yine arayı açtım paylaşacağım çok şey var :) Biliyorsunuz kursa gidiyorum, artık epey birşeyler ürettim bakalım beğenecek misiniz? 

Evet bu benim yıllardır kullandığın bambu çöp kovam:) Su aldığı için şişip açılmıştı bende olabildiğince yapıştırıp siyaha boyayıp üzerine de decupaj kağıdı kapladım. Kapağını mumla eskitme tekniği kullanarak-hernekadar resimde belli olmasa da - eskittim :) 

Bu Mutlu Anlar çelengi :) Gördüğünüz gibi mutlu anlarımızın fotoğrafları mevcut. Kronolojik olarak sıralandı, ailelerimizin evlilik fotoğrafları ile başlıyor bizim çocuğumuza kadar gidiyor:) Nikahımızda eşimin yakasına taktığı çiçeği saklamıştım onu da bizim nikah fotoğrafımızın altına iliştirdim :) pek bi manidar oldu:)
Hepimize nice nice mutlu anlar...


Bu kuş ve baykuşu da mutlu anlar çelengimiz duvarda pek bi yanlız kaldı diye yanına asmak için yaptım:)

Ve son olarak Ömerimin biriktirdiğim mama kavanozlarını teyzemize baharatlık olarak tasarladım:))
 Beğendik marketten aldığım reçel kavonozlarının kasasını kendilerine tahsis ettim. Keşke önceki hallerini de çekseymişim :( Ama gözünüzde canlanmıştır sanıyorum:)
Şimdilik bu kadar yeni projelerim mevcut yapım aşamasındalar :))) bitince paylaşacağım...






2 comments:

  1. elinden çıkanların hepsi birbirinden güzel esmacım ama şu kuşla baykuşa içim gitti ne diyim:)

    ReplyDelete
  2. Teşekkür ederim canım beğendiğine sevindim, zira senin zevkini beğenirim :)) körler sağırlar misali oldu ama doğru...

    ReplyDelete