Monday, November 9, 2015

Yaş oldu 4 !

Merhaba, yeni bir doğum günü postu ile karşınızdayım :) Benim minik pamuk oğlum koskoca dört yaşında oldu bile ablalar abiiler !!! 
Bu sene de kendisi karar verdi konseptine çocuğum alışık :) Tren - uçak derken rokette karar kıldık. Geçen ay yayınlanan meraklı minik dergisi bizim kurtarıcımız oldu. İçerisindeki çıkartmalardan ve gezegen kartonlarından faydalandık. Dertsiz tasasız temiz bir doğum günü konseptimiz oldu sayelerinde buradan kendilerine teşekkürü bir borç bilirim :) önümüzdeki seneler için de devamını diliyorum. 
Ben sadece fotoğraf çektiğimiz arka planı hazırladım o da epey kolay oldu :) 2. yaş gününden kalma siyah bir örtümüz vardı. Bu örtü bizim için uzay oldu üzerine beyaz göz kalemi ile minik yıldızlar yaptım ve isim yazdım evet olan benim göz kalemine oldu :) Sonra Ömer ile beraber dergiden çıkan gezegen çıkartmalarını yapıştırdık örtümüze. Örtüyü de perdeye toplu iğne ile iğneledik. Hem dışarıdan gelen ışığı kesti hem de arka fonumuz oldu. 


 Pasta için aylar öncesinden siparişi almıştım: bol çikolatalı olacaktı. Çok çikolata beni baydığı için Ömer'in çikolatadan sonra en sevdiği şeyi -oreo- pastaya dahil ettim. Pastanın dışı ise tabi ki uzayda uçan bir roketti, irili ufaklı rengarenk lolipopları gelişigüzel sapladım uzay yolu pastamıza  hooop gezegenlerimiz de hazır. Roketin uçarken çıkardığı duman efekti için de bir parça pamuk yeterli oldu :) ama mumu yakarken pamuğu uzaklaştırdık Allah korusun :)  
Konsepti tamamlayan yıldızlı peçete, yıldızlı pipet, dergiden çıkan karton gezegenler ve yer küremiz ile masa dekorunu da hallettik şipşak. Bir yaş günü daha böyle zahmetsiz geçmiş oldu adıma :)  İtiraf ediyorum güzel hazırlansaydım bu konseptten daha neler çıkardı neler ama olsun bu Ömerimi mutlu etmeye yetti :)  ben mutlu Ömer mutlu daha ne olsun :) 

İyi ki doğdun dünyam, ayım, güneşim...





pastanın içi  :) 








4 comments:

  1. Esmacım inan soylenecek söz yok yine döktürmüşsün maşallah. görüntü kusursuz, tatlarının da oyle olduğuna eminim. blog daki pek çok tarifini denedim, seninkiler kadar güzel olmuyor ama bu blog çok güzel bayılıyorum. tüm yazılarını da okuyorum. yenilerini bekliyorum canım arkadaşım. Ömerimin doğum günü tekrar kutlu olsun. yumuk gözlerinin taa içi hep gülsün :)

    ReplyDelete
  2. Canııımmm, ne de güzel yazmışsın, resmen motive oldum :))
    hep var ol sen...

    ReplyDelete