Wednesday, April 10, 2013

Atölyeden #2

Daha önce ve bugün yaptiklarimi paylasmak istedim :) Fakat bu post'u telefondan yazdigim icin yazim hatalari vb. olabilir simdiden affola :). Sanki bilgisayarda yazdiklarimda hic hata yok degil mi ? :)) Neyse gelelim yaptiklarima bu sefer kullanilan teknikler çeşitli. Örnegin pecete yapistirma, transfer, mumla eskitme ...
Ilk olarak onceden bir leblebi kutusu simdi ise ilac kutusu olarak yasamani surduren kutuyla baslayalim :) metal kutuyu internette buldugum nostaljik ilac gupurleri ile kapladim: aralarında cok komik gupurler var: " muayyen zamanlardaki sancilara", "asabi agrilara",vb. eglenceli bir çalisma oldu.

 

Daha onceden duz cam olan semsiyeligi once beyaza boyadim sonra sectigim bir sokak fotografini transfer yaptim.HEnüz içime tam sinmedi sonra tekrar elealacağım :)




"Evimiz" yazisina gelince, tabani tahta olan bu yaziyi oncelikle beyaza boyadim sonra uzerinde ev resimleri olan bir peceteyi yapistirdim. 
 

Gelelim bugun yaptiklarima, bambudan bicakligi mum eskitme teklnigi ile eskiterek daha once yaptigim çöp kovasina takim yaptim :) tuz, seker kabinin kapaklarini ve tabanini da boyadim fakat sonucu begenmedim onlara yeni bir proje dusunuyorum:))

No comments:

Post a Comment